Veelgestelde vragen

Kan ik bij Lorri enkel terecht voor de producten die op de website zijn opgenomen ?

Nee, de folder die we naar onze klanten versturen en het assortiment dat op onze
website is opgenomen, vormen slechts een greep uit wat de kleding- en promotiemarkt te bieden
heeft. Daag ons op dit vlak gerust uit!

Kan ik een staal ontvangen van een product ?

Zeker! Dit hoeft bovendien niets te kosten: we sturen gratis een staal of pasreeks op teneinde jou toe te laten het product te beoordelen of voor jouw medewerkers de juiste maat te bepalen. In principe verwachten we deze binnen de maand terug (afwijkende afspraken mogelijk). Enkel indien u er voor opteert deze toch te behouden, worden deze gefactureerd.

Dienen de bestelde goederen op voorhand betaald te worden?

Neen, zodra de goederen naar de klant zijn opgestuurd, wordt de factuur opgemaakt die via mail naar de klant wordt verzonden. Enkel in geval van een eerste bestelling (of alsook onze leverancier dit verlangt) kan een voorschot gevraagd worden.

Dien ik bij elke bestelling telkens het logo te bezorgen?

Nee. Elk ontvangen logo wordt digitaal gearchiveerd zodat dit ook bij latere bestellingen kan gebruikt worden voor de opmaak van de nieuwe proefdruk.

Kan ik de levering van mijn goederen volgen ?

Jawel. Zodra de goederen door bpost zijn opgehaald, wordt naar de persoon die de bestelling heeft geplaatst een mail verstuurd waarin de levering van de bestelling wordt aangekondigd. Via de bijgesloten link kan vervolgens de levering opgevolgd worden.

Waarom kiezen voor Lorri?

  • Jarenlange ervaring
  • Eigen ontwerpafdeling
  • Gratis proefdruk
  • Alle drukwerk & visuele merchandising

Download onze catalogus

Download Lorri catalogus
Download nu

Deze website gebruikt cookies en scripts om je surfervaring zo veel mogelijk te optimaliseren. Gelieve aan te duiden welke cookies we mogen registreren. Zie cookie statement



Enkel geselecteerde cookies accepteren | Wissen